Ca punct de referinţă pentru operare de succes, colaborarea internă zilnică şi grija faţă de clienţi, idei şi resurse, angajaţii STILL au căzut de acord asupra următoarelor şase principii de bază:
Noi suntem disponibili pentru clienţii noştri. Ei sunt cei care ne motivează modul de gândire şi acţiunile. | |
Oferim soluţii ce duc la dezvoltare, complete, la calitate de top. Ne susţinem clienţii la creşterea competitivităţii lor. | |
Punctul nostru forte este succesul întregii companii. Competenţa şi angajamentul angajaţilor reprezintă baza acestui succes. | |
Suntem atenţi la protecţia mediului atunci când ne folosim de dezvoltarea tehnologică. | |
Oriunde activăm la nivel mondial, respectăm normele sociale şi culturale. | |
Dorim să reprezentăm un câştig pentru toţi cei cu care colaborăm. | |
Clienţii au prin noi un partener de încredere. Din perspectiva noastră, avem sarcina de a contribui în mod constructiv la succesele clienţilor noştri. Numai astfel putem face ca şi succesul nostru să fie asigurat pe termen lung. De aceea, în centrul dorinţelor noastre se află mulţumirea clienţilor.
De aceea necesităţile şi dorinţele clienţilor noştri reprezintă pentru noi principii de bază – acestea reprezintă pentru fiecare angajat sarcină şi stimulare în acelaşi timp. Dorim să recâştigăm zilnic încrederea clienţilor noştri.
Ne folosim competenţa şi puterea de inovare pentru a elabora produse şi servicii, de care clienţii noştri să poată profita. Pentru a putea oferi şi pe viitor soluţii foarte convenabile din punct de vedere economic, ne vom dezvolta în continuu.
Căutăm să deţinem poziţia de lider pe piaţă, în ceea ce priveşte tehnologia. Acolo unde am atins deja punctul dorit, vrem să fim asiguraţi şi să ne aflăm în continuă dezvoltare. Calitatea, durata lungă de operare şi confortul la operare sunt puncte esenţiale.
Modul în care ne vedem ca parte a unui parteneriat, care este baza comportamentului nostru orientat spre client, îşi pune de asemenea amprenta pe companie. Pentru noi, parteneriat înseamnă a îşi asuma responsabilitatea pentru ţelurile propuse, astfel orientându-ne spre capacităţile partenerilor noştri.
Această formă de colaborare este posibilă, în momentul în care avem încredere unii în alţii. Acest mod de abordare creează o atmosferă plăcută, în care angajamentul pentru comunitate este tot atât de respectat ca şi sarcinile individuale îndeplinite. Ne axăm pe dezvoltarea creativităţii, competenţelor şi dorinţei de a obţine performanţe a angajaţilor noştri, ca şi consolidare a relaţiilor în companie.
Mediul reprezintă factorul decisiv atât pentru noi, cât şi pentru generaţiile următoare. Acest lucru ne face să considerăm că este normal să folosim resursele pe care le avem datorită naturii cu responsabilitate. Ceea ce se concretizează în folosirea de materiale reciclabile, în procese de fabricare ce protejează mediul, produse ce economisesc energie şi locuri de muncă compatibile din punct de vedere al protecţiei mediului.
Acolo unde dezvoltarea tehnologică poate ajuta la menţinerea mediului înconjurător şi la diminuarea încărcării acestuia, ne folosim de acest avantaj şi luăm activ parte la dezvoltarea sa.
În calitate de companie activă la nivel mondial, suntem oaspeţi în multe ţări. Relaţia cu gazdele noastre se bazează pe respect faţă de tradiţiile şi obiceiurile, normele şi legile în vigoare, religiile şi confesiunile specifice ţărilor respective.
Promovăm înţelegerea faţă de fiecare, încurajându-ne angajaţii străini, să adune cunoştinţe privind alte culturi, prin schimburi de experienţă.
Ne comportăm ca şi parteneri cu încredere în sine, în relaţiile cu ceilalţi. Ne folosim constructiv punctele forte şi capacităţile, cooperând şi fiind pregătiţi pentru a găsi soluţii în diferitele situaţii.
Suntem siguri că încrederea şi relaţiile cu partenerii ne sunt răsplătite - pentru clienţii, angajaţii, distribuitorii şi acţionarii noştri.